niedziela, 10 maja 2015

Będzie syn

Będziemy mieli syna:) Wikunia brata:)
Kolejny raz się potwierdziło, że nasze drugie dziecko to właśnie chłopiec.

Ma już także imię. Imię, które pojawiło się gdy zastanawialiśmy się kto jest w moim brzuchu, jeszcze w ciąży z Wikunią. Potem gdy rozmawialiśmy o planach na przyszłość pojawiały się też inne propozycje. Jak potwierdziło się, że pojawi się nas drugi Skarb, nie byliśmy przekonani jak będzie się nazywał jeśli jest chłopcem. 
Aż do momentu kiedy to usłyszeliśmy na usg. Wtedy od razu nie było wątpliwości jakie imię wybierzemy. Od razu wiedzieliśmy oboje, że to jest 

Franciszek

Franuś i już. :)

Tak więc poniżej Ja z Franusiem w brzuchu, w 22 tygodniu. :)




Pozdrawiamy:)

32 komentarze:

  1. Gratuluję i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Ale Wam zazdroszczę, też już myślę o drugim ale przeciwności losu stoją na drodze, muszę poczekać na zdrowie! Oby nie za długo... Zdrowia dla Was! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) U nas prawdopodobnie Julek, 22 maja potwierdzimy na usg pewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. idziemy łeb w łeb :)
    u nas również synek będzie Janek i zaczęliśmy 23 tydzień :)
    pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Rany jak cudownie !
    Franio - czekamy na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Franciszek piękne imię - takie wymarzyłam dla mojego syna - mam nadzieję, że za jakiś czas ja będę mogła o nim pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulujemy i życzymy wszystkiego dobrego dla Franciszka:) PS. Franuś to świetne imię;) A jak jest świetne imię to będzie i świetny chłopak:) Uściski dla was!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne imię!! Gratuluję syna :DD
    No to ja zaraz też przedstawię moje szczęście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekamy na Ciebie Franiu! :)

    http://www.julinkowo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, rośnijcie zdrowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne wieści - serdecznie gratuluję :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniała wiadomość!! wielkie gratulacje. i u nas pojawi się rodzeństwo dla pierworodnej córeczki, ale dopiero w styczniu, ja jestem teraz w 14 tyg. Mam nadzieje, że niedługo się okaże jaka płeć. imię Franek jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez mam małego Franka w domu. Na początku nie mogłam się przyzwyczaić do imienia. Teraz nie wyobrażam sobie zevy nosił inne imie:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje, też mam małego Franka i całkiem niezłe z niego ziółko ale urocze

    OdpowiedzUsuń