środa, 26 marca 2014

Ktoś mnie obserwuje

Jestem stale obserwowana. W najmniej oczekiwanych momentach zauważam, że śledzi każdy mój ruch. Wodzi wzrokiem za ręką trzymającą kubek z herbatą, za każdym punktem drogi, którą pokonuje moja dłoń zdejmując okruszek z ubrania. Za ustami śpiewającymi jej ulubione piosenki. Kolor moich włosów jest niezwykle intrygujący, podobnie jak kratka na mojej koszuli nocnej. Pierścionek i obrączka wymagają codziennej chwili zachwytu. Wpatruje się chcąc się przekonać czy lakier na moich paznokciach przypadkiem się nie zmienił, a moje odbicie w lustrze wygląda tak samo jak ja.
Moja Mała Obserwatorka.






33 komentarze:

  1. Ale ślicznotka z tej Małej Obserwatorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuje, podziwia i się uczy jak być kobietką :) Ostatnie zdjęcie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały czas mam wrażenie, że to taka malutka kruszynka, a ona przecież tak rośnie! :) I przecież świat jest taki ciekawy to trzeba wszystko podziwiać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz bardziej ciekawa świata :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja też mnie obserwuje. Lubi jak piszę na klawiaturze i mi palce "biegają". Patrzy i się śmieje :) (Tak, w tym momencie też.) Piękna ta Twoja obserwatorka i widzę, że ma takie same legginsy jak moja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Zadziwiające są dzieci:) Legginsy mają fajne;)

      Usuń
  6. Ani sie obejżymy a te nasze Maleństwa bedą śledzić każdy nasz krok i ruch nie tylko oczami ale i nózkami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka Ona słodka :D jeśli tak uważnie Cię obserwuje, to musisz ciągle się mieć na baczności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna obserwatorka :) a czemu leży w wanience :>? Tak sobie upodobała? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce mnie spuszczać z oczu i raz obserwowała w łazience z wanienki ;)

      Usuń
  9. Ja uwielbiam to obserwowanie - szczególnie w kuchni, kiedy pzygotowuję obiad, a Basia siedzi w bujaczku. Mam wrażenie, że nie odrywa ode mnie wzroku, śledzi każdy ruch i każdy gest. Hmm.. Może moja córa zostaniem Master Chef' em :D
    A Twoja obserwatorka, to taki słodziak, że szok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe w kuchni też razem spędzamy czas, ciekawi ją nawet jak obieram ziemniaki ;)

      Usuń
  10. ależ Ona malinowa :) Czarowne kadry ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieciaczki są bardzo wpatrzone w mamusie, może być tłum kolorowych ludzi, ale najfajniejsza zawsze jest mama ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajna :) Zdjęcie w wanience rewelacyjne :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko musi widzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na ostatnim zdjęciu widzę drugie oblicze wanienki :) hehe, boskie! Musimy też wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mała kobietka. Lubi błyskotki i patrzy jaki kolor paznokci jest teraz w modzie :) Teraz próbuje zapamiętać, a później będzie cię naśladować :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna, cudowna jest! napatrzyć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna :) Ja też mam małego obserwatora w domu. Nawet gdy jest zabawiany przez babcie i prababcie szuka mnie wzrokiem. No i u nas to już rytuał że kapiemy się razem - w łazience jest leżaczek na stale - mały obserwuje a ja dzięki temu mam więcej czasu na kąpiel. Z tym że mam nadzieję że na prawdę.wspomnienia dzieci mają dopiero po 2 roku życia bo inaczej będzie miał traumę - mama nago ;) A z wanienka to bardzo kreatywny pomysł :) Uwielbiam to obserwowanie... te wszystkie niezliczone uśmiechy... :)))) ahhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest zabawiana przez kogoś innego to patrzy na mnie nawet jak stoję na drugim planie;) Też kąpiemy się razem:)) Tylko że najczęściej wtedy zasypia, widocznie szum wody ma takie działanie:) Z wanienką to była jednorazowa rozrywka, chociaż nie ukrywam że jej się podobało;) Podobno dopiero od tego wieku mają wspomnienia.

      Usuń
  18. O jak my uwielbiamy kropki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z każdym dniem dzidzia jest coraz bardziej kontaktowa :-)
    Z każdym dniem będziesz się coraz bardziej Nią zachwycać :-)
    U nas nadszedł moment, kiedy Matylda dosłownie codziennie umie coś nowego, ile to dalej radości :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. "łóżeczko" w wannie wymiata:)
    czemu ja na to nie wpadłam??

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna kruszynka! Teraz ona nie spuszcza Cię z oka, a niedługo Ty jej nie spuścisz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Można się pewnie poczuć jak bardzo ważna osoba, skoro ktoś tak dokładnie się przygląda. Sama niedługo się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile Córcia ma wzrostu? Bo wygląda na wysoką:) Mały śmieszek:)

    OdpowiedzUsuń